המטרה של דף נחיתה היא לייצר יותר פניות / לידים / נרשמים / טלפונים למוצר או לשירות שלכם. לכן, עיצוב נכון ומדוייק של דף נחיתה יכול להיות הבדל בין קמפיין כושל לקמפיין מוצלח.

למה בכלל צריך דף נחיתה ומה היתרון על פני אתר?

דף נחיתה מיועד להיות פלטפורמה חסרת הסחות דעת, שממקדת את הלקוח בהצעה העסקית שלנו ובסיבות שבגללן כדאי לו לעבוד איתנו. ההבדל המרכזי של דף נחיתה מאתר אינטרנט הוא המחסור בכפתורים, לינקים ואפשרויות לצאת ולהמשיך לגלוש מהעמוד. זאת בניגוד לאתר שכולל בתוכו עמודים רבים, לינקים, קישורים לבלוגים ועוד.

כשאנו בונים קמפיין שמיועד ללידים, אנחנו לא רוצים לייצר שום הסחת דעת מיותרת ללקוח הפוטנציאלי שלנו, אלא למקד אותו ישר לתוך ההצעה שלנו ולהפוך אותו לליד / נרשם.

 מהו התהליך הנכון לעיצוב דף נחיתה

אפשר למנות מספר רב של צעדים חשובים לנראות מנצחת של דף נחיתה, אך נמנה כאן את המרכזים שבהם:

  1. מחקר:
    לפני עיצוב דף נחיתה המטרה שלנו היא להבין איזה דף עלינו לעצב, מבחינת נראות, שפה, פונטים, צבעוניות ועוד. את זאת אנחנו לומדים על ידי ביצוע מחקר מעמיק למותג ולמוצר אותו דף הנחיתה בא לקדם. מוצר זול בשימוש נפוץ, שונה ממוצר שמעורבות הקנייה בו גבוהה וסכום ההשקעה גבוה. משרד עורכי דין ימתג דפי נחיתה בשונה ממשרד אנימציה. חברת תחבורה תעשה עיצוב דף נחיתה שונה לחלוטין מחברת הפקות כנסים בין לאומית.
  2. התוכן הוא המלך – קופירייטינג:
    הנגזרת של המחקר תהיה כתיבת המסרים הממוקדים והנכונים, שיצליחו להעביר ללקוח במספר מילים מצומצם את למה הוא הגיע למקום הנכון ולמה הוא רוצה להשאיר לנו פרטים. כתיבה הנכונה ומדויקת היא לא פחות מאומנות, וזאת על רקע העובדה שכיום הקשב של כולנו נמוך והולך ויורד מיום ליום. חשוב מאוד למקד את המסר לגולש כדי שלא נפסיד אותו בתהליך הכניסה לדף הנחיתה.
  3. מיתוג עסקי כנר לרגלינו:
    השפה העיצובית של החברה והנראות שלה בכלל הפלטפורמות תשמש אותנו בבואנו לעצב דף נחיתה, אבל גם למקרה זה יש יוצאים מן הכלל. לעיתים חברה מפתחת מוצר או שירות חדש שלא מצאים לשפה הישנה של המותג, ועם זאת שינוי טוטאלי של שפת המותג הוא תהליך ארוך, סיזיפי ומייגע. ולכן יכול להיות שמיתוג עסקי קיים למותג לא בהכרח יהיה בשימוש בדף הנחיתה, למעט לוגו החברה שהשימוש בו הוא מובנה וחשוב.
  4. AB TESTING:
    לכל גרסא של דף הנחיתה שלנו אנו מכינים עוד גרסא אחת לפחות, שבאה לבחון שינוי אחד כל פעם. זאת אומרת אנחנו רוצים להבין מה עובד טוב יותר על הגולש כשהוא נכנס לאתר שלנו. נתחיל תמיד בשינוים גדולים – כמו למשל המסר הראשי או התמונה בכניסה לדף. נבחן אילו מהגרסאות עובדות טוב יותר ולפי התוצאות שנקבל נחליט עם איזה דף להמשיך, ומהו השינוי הבא שנרצה לבחון. תהליך האופטימיזציה הוא תמידי וכל הזמן יש מה לבדוק כדי לשפר את אחוזי ההמרה מהקמפיינים.
  5. בדיקות אחרונות:
    הקמפיין אמור לעלות לאוויר, שיווק באינטרנט כבר מוכן וגם קמפיין פרסום בגוגל עומד על האש. אבל לפני שאתם לוחצים על כפתור ה PLAY ומשגרים את הקמפיין שלכם לזרועות האינטרנט, אל תשכחו לעשות בדיקת QA לאתר. באופן מפתיע מאוד, חברות רבות משגרות קמפיינים עם דפי נחיתה לא מוקפדים, החל מהרמה האסתטית ודרך רמת הכתיבה וההצגה של התוכן באתר.
    מכיוון שגולשים לא מגיעים לדף הנחיתה שלכם מהשמיים אלא מהקמפיינים שלכם, בכל פעם שיש לכם בעיה בדף הנחיתה אתם עלולים לאבד את הכסף ששילמתם על הגולש שנכנס לדף. לגולשים אין סבלנות ואין זמן, ואם הכפתור לא במקום נכון או חבוי, או המסר שלכם ומה הגולש מקבל לא ברור, הוא פשוט ילחץ על כפתור ה BACK וכל המאמץ שהשקעתם בעיצוב דף נחיתה ירד לטמיון.

משרד פרסום באינטרנט מנוסה ומקצועי יידע לבצע את הבדיקות הנכונות, לשתול את הפיקסלים הנכונים ואת האנליטיקס על מנת למדוד ולנתח את הקמפיינים לכל אורכם.

איך מתחילים עיצוב דף נחיתה מדוייק ומנצח?

פונים אלינו לשטיק מדיה. עיצבנו ובנינו מאות של דפי נחיתה לאורך השנים, והניסיון שלנו בייצור דפי נחיתה איכותיים, רספונסיבים וקוראים לפעולה יקנה לכם את היתרון מול המתחרים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *